Školení Buďte sociální a dělejte byznys na sítích

Volný čas, Kurzy, vzdělání, konference

"Vážení, představujeme vám nový produkt", nebo "hoď voko na novinky"? Co když Josef napíše, že se mu výrobek nelíbí? Jak často a co publikovat? A kde vlastně? Přijďte na školení s expertkou na sociální sítě Janou Leitnerovou.

 

Jana vám vysvětlí, jak na to. Dozvíte se, jakou sociální síť pro svůj byznys vybrat, jak komunikovat a jak se o své zákazníky starat.

 

Co se na školení naučíte?

 

1. Sociální sítě

  • Co jsou to sociální sítě, jejich vývoj
  • Sociální sítě a podnikání
  • Jak vybrat vhodnou sociální síť pro firmu a značku

2. Facebook a Twitter

  • Základní orientace
  • FB / Twitter Page krok za krokem - od založení přes nastavení až po udržování stránky
  • Algoritmus FB, jak na něj a co s ním
  • Jak propagovat značku nebo firmu
  • Nastavení obsahové strategie pro jednotlivé sociální sítě
  • Tvorba obsahu - tipy, triky, rizika
  • Komunikace s fanoušky - budování komunity, krizová komunikace

3. Reklama na Facebooku

  • Druhy reklam
  • Jak poznat cílovou skupinu, stanovit strategii a cíle komunikace.
  • Základní vstup do možnosti propagace na FB

4. Další sociální sítě

  • LinkedIn, Youtube, Google+, Instagram
  • Které z nich používat pro propagaci firem a značek
  • Základní orientace mezi sítěmi

5. Krizová komunikace na sociálních sítích
6. Užitečné odkazy na nástroje aneb co už se do školení nevešlo
7. Postup, jak se sociálními sítěmi začít a rychle se v nich zlepšovat

 

 

Školení je určeno všem, kdo chtějí pro další rozvoj svých eshopů využít sociální média či sítě, a buď se v této problematice prozatím neorientují, nebo se teprve začali rozkoukávat.

  • Zaměřujeme se na poznání co nejvíce možností, které sociálně mediální marketing přináší.
  • V oblasti správy a provozu sociálních profilů poskytne zásadní a nejdůležitější věci, jejichž neznalost by vám mohla přinést problémy.

 


K účasti na školení nepotřebujete žádné speciální znalosti či dovednosti.





Účinkují

JANA LEITNEROVÁ   Content strategist a lektorka komunikace na sociálních sítí

 

Jana v současnosti působí jako content strategist v agentuře B2B Group, školí a přednáší o komunikaci na sociálních sítí, včetně krizové komunikace.





Termíny