Vodafone Nápad roku: Jak na obsah, který prodává? // Workshop

Kurzy, vzdělání, konference

Text na webu, tón a styl e-mailu, ale i slogan na obalu vašeho výrobku vás buď vystřelí do srdcí zákazníků, nebo stáhne mezi průměr. Co z toho chcete vy? Přijďte na bezplatný workshop Vodafone Nápadu roku a odneste si sadu know-how, kterou můžete okamžitě využít v praxi. 

Co se na workshopu s Martinem Brablecem z Obsahové agentury dozvíte:
> Jak zjistit, kdo jsou a co chtějí naši zákazníci? 
> Jak si připravit strategii obsahu a komunikace?
> Jak z ní udělat konkrétní plán?
> Jak tvořit obsah tak, aby fungoval?
> Jak jej vyhodnocovat?
> Tipy, triky a nástroje
> Případové studie, ukázky z praxe, jak ano, a jak ne 

MARTIN BRABLEC Head Copywriter / Majitel - Obsahová Agentura

Martin vlastní a vede Obsahovou agenturu, firmu specializovanou na dlouhodobé dodávání copywritingových a content marketingových služeb. V 8 lidech zajišťují obsah pro firemní časopisy, weby, blogy, reklamy i e-mailové kampaně pro klienty typu Home Credit, CZC.cz, Cígler Software nebo JIC. Martin vystudoval žurnalistiku a politologii a copywritingu se věnuje téměř 10 let.

Registrujte se na: http://goo.gl/forms/BqedbW18W4  









Termíny