Mezinárodní konference marketingu v turismu AdCamp 2016

Volný čas, Turistika, Kurzy, vzdělání, konference

AdCamp 2016 okoření i šéfkuchař Zdeněk Pohlreich

 

 

Již po sedmé přináší Centrum podpory marketingového vzdělání do Zlína jedinečnou Mezinárodní konferenci marketingu v turismu AdCamp 2016, která se zaměřuje především na destinační marketing, place branding a marketing služeb v turismu. Zlínské kongresové centrum se tak 14. a 15. dubna 2016 promění v inspirativní místo plné tematického know-how a praktických case studies, propojených tématem „LOVE FOR BRAND“ aneb Když se z vaší značky stává srdeční záležitost.

 

 

Chcete se dozvědět, jak se tvoří destinace snů? Jak vzbudit v návštěvnících pocit takové spokojenosti a nadšení, že propadnou vaší značce, či poznat provázanost kvality služeb s tvorbou legendárního „love brandu“?  Tyto a mnohé další otázky zodpoví v průběhu letošní konference AdCamp 2016 špičkoví odborníci z celého světa i erudovaní profesionálové širokého spektra provázaných oborů.

 

 

V roli speciálního hosta se představí známý šéfkuchař Zdeněk Pohlreich. Svou pozornost zaměří, jak jinak, než na vnímání kvality, tentokrát však v souvislosti s budováním dobré reputace a také značky daného místa.

 

 

Dále se můžete těšit na Malcolma Allana, zakladatele britské agentury Placematters a jednoho z nejvýznamnějších specialistů na place branding. Do Zlína zavítá také Gildo Seisdedos, úspěšný autor mezinárodního bestselleru „How to Manage Twenty-First Century Cities“ a uznávaný profesor IE Business School v Madridu. Z tuzemských odborníků přijala pozvání Nora Dolanská, jenž je od roku 2013 ředitelkou Prague City Tourism. Ze sousedního Slovenska pak přiveze inspiraci Lenka Maťašovská, výkonná ředitelka nejnavštěvovanějšího turistického cíle - Regiónu Vysoké Tatry.

 

 

Svými přesně mířenými dotazy potrápí lektory oceňovaný televizní moderátor České televize, Daniel Stach.

 

 

Druhý den bude již tradičně věnován sérii interaktivních workshopů, kde si budou moci účastníci vyzkoušet řešení reálných case studies pod vedením tuzemských i zahraničních lektorů. A samozřejmě nebude chybět ani unikátní studentská sekce, v níž své síly změří reprezentanti vysokých škol se zaměřením na turismus, multimediální komunikace či regionální rozvoj.









Kontakty

www.adcamp.cz

Termíny