PhDr. Karel Voříšek, doc. Jitka Vysekalová, PhD.: Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

Volný čas, Kurzy, vzdělání, konference

Jste dostatečně přesvědčiví a máte dar vyniknout?

Když se rozhodne úspěšný moderátor a uznávaná marketingová expertka napsat knihu o profesním a osobním budování image, je to jistota hodnotného čtení.

Autory knihy Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu jsou Karel Voříšek a Jitka Vysekalová a vy se v úterý 23. června v 16.00 vydáte spolu s těmito zkušenými průvodci labyrintem poznání sebe sama. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou Vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí Vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života.

PhDr. Karel Voříšek se proslavil především jako moderátor hlavní zpravodajské relace v TV Nova. Několikrát se umístil na prvním místě v anketě TýTý v kategorii Osobnost televizního zpravodajství. Společně s Klárou Doležalovou získal titul Nejoblíbenější moderátorská dvojice v Česku v anketě Týdeníku Televize. V prosinci roku 2012 ukončil spolupráci s TV Nova a stal se moderátorem Zpráv na FTV Prima.

Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. je prezidentkou České marketingové společnosti, nezávislou poradkyní v oboru psychologie trhu a marketingové komunikace, dříve  ředitelka a předsedkyně představenstva a.s. MARKTEST, předsedkyně Asociace psychologů trhu, členka Evropské společnosti pro výzkum trhu a veřejného mínění a v neposlední řadě členka Českomoravské psychologické společnosti. V současné době působí jako nezávislý poradce pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu.









Termíny