Empatický workshop: zjistěte, co chce slyšet vaše cílovka a co jí můžete říct

Kurzy, vzdělání, konference

Pro koho je kurz určen?

Pro marketéry z korporací i profíky na volné noze (markeťáky, copywritery, social media manažery…). Pro ty, kteří chtějí:

  • poznat sílu příběhu vlastní značky nebo značky svých klientů,
  • naučit se pracovat s empatií a zjistit, na co myslí jejich cílovka a jak se jí vetřít do přízně,
  • vyzkoušet řadu workshopových technik následně použitelných pro tvorbu marketingových strategií,
  • nastavit plán dlouhodobé komunikace a strategické uvažování o marketingu.

Co vás v kurzu naučíme?

Jedním z pilířů při budování značky je její hodnota vnímaná optikou hodnoty cílové skupiny. Můžete vědět, jaké komunikační kanály teď zrovna letí a můžete je mít naběhané, ale střílíte naslepo, pokud nevíte, proč a jak je konzumují vaši zákazníci. Eliminujte metodu pokus/omyl. Začněte myslet strategicky.

V kurzu se prakticky naučíte:

  • jak správně definovat příběh své značky,
  • jak ho rozvíjet a pracovat s ním,
  • jak definovat a do hloubky poznat svou cílovou skupinu,
  • jak pro ni rozvinout marketingové vyprávěnky, které bude číst a sdílet,
  • jak svou voňavou značku nezabít protivnou ženskou na zákaznické lince,
  • jak působit konzistentně.








Termíny