Dialogy beze slov

Volný čas
Balet Praha Junior zařadil do programu nejúspěšnější choreografie z předchozí sezóny: dvě výjimečné práce Attily Egerháziho „Mirabell“ na hudbu W. A. Mozarta a „Curtain Up“ - Gounodova Valpuržina píseň. Dále soubor znovu nastudoval dynamickou choreografii Samuela Delvauxe „Chasin´“ a humorný duet „Paganini pas de deux“ Vlasty Schneiderové. Ta je také autorkou premiérové choreografie „U konce s dechem“, kde se spolupracuje s živým hudebníkem na scéně Janem Thorovským, který používá velmi atraktivní – a pro scénický tanec výjimečný „beatbox“. Trochu atypickým počinem v dramaturgii Tanečního centra Praha je téměř celovečerní formát tanečního eposu Václava Trojana „Zlatá brána“, kterou známe z čistě folklorní verze ze 70. let od Libuše Hynkové.








Termíny