Krajem Přemysla Oráče - 3.Spanilá jízda

Volný čas, Sport, Turistika

.5. 2O1O
Start : V 10 hodin na návsi ve Starých Stadicích
- Královské pole a pomník Přemysla Oráče.
- Řehlovice a po šesti stech metrech dvakrát doleva na most a poté doprava na
- Památník v Radejčíně.
- Dubice - Dubický kostelík. Výhled od Dubického kostelíku je nádherný.Pokud upřednostňujete volný přírodní výhled,nabízí se cca 1km vzdálená Doerellova vyhlídka,která nabízí mj. výhled směrem na Lovoš .
- vrátíme na stezku č.3091 do Dubice a pokračujeme doprava na cyklostezku č. 3092. Budeme se držet vlevo ve směru na Stebno. Objedeme Podlešínskou pláň a dostaneme se až k Vaňovské vyhlídce s překrásným výhledem na údolí Labe.
- Podlešínem z kopce dolů. Nebudeme se už držet stezky č.3090 ale odbočíme doleva z kopce na Újezd. Tam už se nám otevřou výhledy na Krušné hory ale také na Trmice a Ústí nad Labem.
- Sjedeme do Trmic, které projedeme pokud možno bez zastavení... Cyklostezka nás navádí na průmyslovou zónu ale pohodlnější je držet se hlavní silnice směrem ke Stadicím.
- Za osadou Koštov a Nové Stadice je celkem nenápadná odbočka doprava pod trať. Přivede nás na původní cyklostezku č.3071 vedoucí od průmyslové zóny v Trmicích. Dáme se po ní doleva a po pár desítkách metrů budeme míjet Královský pramen. Od pramene je to jen kousek k místu narození Přemysla Oráče kde naše cesta končí.
Trasy pro vozíčkáře, cyklisty a upravená kola

Účinkují

cykloturisté na normálních i upravených kolech, tříkolkách, lehotříkolkách